maXbimmer Forums

maXbimmer Forums (http://www.maxbimmer.com/forums/index.php)
-   Quebec/Gatineau/Ottawa (http://www.maxbimmer.com/forums/forumdisplay.php?f=119)
-   -   Ottawa Weekly Friday Tims/M&M 2009 10PM Merivale & Meadowlands (http://www.maxbimmer.com/forums/showthread.php?t=115144)

captain E34 05-26-2012 09:42 PM

So this is about the beemer run tomrrow!! We gotta get out and goo!! Just washed ma car, and filled her uP!!

captain E34 05-28-2012 10:49 AM

so i was wondering if one day we should make a run to one of the look outs in gatineau after we attend m&m's?

MaxBell 05-28-2012 12:37 PM

Yeh, that'd be sweet! I'm always down for adventure. M&M's is fun for a little while but it'd be cool to drive around after.

captain E34 05-28-2012 03:46 PM

ya we need to figure out a time and where were goin to end up!

captain E34 06-15-2012 09:26 AM

theres a cruise to the gatz tonight..... info in this thread if ur interested


http://www.maxbimmer.com/forums/showthread.php?t=151433

HavocSteve 06-22-2012 08:36 PM

Anyone going tonight?

everlast 06-23-2012 02:29 AM

Crap, didn't check the thread, just showed up. Was packed. Lots of burnouts, including CaptainE34. O.o

captain E34 06-26-2012 08:54 PM

Quote:

Originally Posted by everlast (Post 1572350)
Crap, didn't check the thread, just showed up. Was packed. Lots of burnouts, including CaptainE34. O.o

whooops.... u saw that :O, the car is goin in for a bit of a build soooo i thought..... WHATEVER :) BTW check out my thread... FORCE FEEDING BLACK POWER :P its just starting up but ive begun doing a bunch of research on what i need and what i should do.... not in much of a rush but id like for it to be ready buy next summer :P

MaxBell 06-29-2012 01:42 AM

I didn't know if your car could DO burnouts! Hehe *sleep*

captain E34 06-29-2012 08:30 AM

Lol well theyre not very exciting burnouts... No lsd which makes things less smokey :(

captain E34 06-29-2012 06:44 PM

Anyone goooin tonight?

beem3r 06-29-2012 06:46 PM

I had finally planned on it and had time to, but this beautiful day lead me into having too many coronas lol

captain E34 06-29-2012 06:51 PM

Hahaha thats great! See ya nxt time

Bimmer p.i. 06-29-2012 08:26 PM

I'll probably be heading over tonight but I replaced my 328 with a Charger - hope you guys don't mind if a MoPar hangs out with ya

HavocSteve 07-06-2012 04:15 PM

Anyone going tonight?


All times are GMT -4. The time now is 05:14 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc.
Maxbimmer Copyright 2001 - 2018